Om bloggen

Jag vet inte riktigt hur man får sådan där "sidofakta" på bloggen så jag skriver ett inlägg istället! :)
Jag heter Ylva och är en tjej på 19 år som bor i centrala Göteborg med mamma, pappa, lillasyster, katt, två marsvin och två fiskar. Hösten 2012 ska jag flytta upp till Stockholm för att börja på friskvårdslinjen på Jakobsbergs folkhögskola. Om en vecka (1 juni) tar jag studenten från Naturlinjen på Globala Gymnasiet i Göteborg. 
Många säger att man oftast har ett tema på sin blogg, och mitt tema är mig själv. Kanske låter det lite egoistiskt, men jag har alldeles för många saker som förgyller mitt liv att jag inte kan välja ut en. På toppen av min intresse-lista är träning och hälsa, bakning och inredning. Om jag inte valt att läsa friskvård och bli PT hade jag möjligtvis blivit en mullig konditor. Jag får bli en bullmormor istället i mina pensionärsdagar.
Efter många år av spelande framför the sims har mitt inredningsintresse väckts. När man bor hos päronen har man dock inte så mycket att säga tilll om, men snart när man flyttat hemifrån så! I bloggen kommer därför lite inredning titt som tätt.
Sammanfattningsvis kan man säga att denna blogg handlar om allt som jag tycker om, och jag hoppas att även andra tycker om det jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0