MRL..

Var på MRL igår och måste skriva att jag blev lite besviken faktiskt... Har ju varit på det förrut, både på sportlife och på kristinedal (där jag tränade igår), och då har även en konditionsdel funnits med. Den saknades och passet bestod till större del av "lättare" styrka, som benböj utan vikt till exempel. Förhoppningvis är det olika på varje pass för MRL är var en stor favorit!
Förutom MRL:en introducerade jag dessutom min snart 15-åriga lillasyster för gymmet, haha en rolig syn. Uppvärmning på crosstrainen, axlar, ben, mage, totalövningar och några intervallminuter på löpbandet. Idag kan hon knappt gå och jag är stolt :). Hoppas inte jag skrämt bort henne därifrån bara...
Har du några favoritpass på gymmet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0