hälsolistan

Hälsolistan (tagen från smaljeansen.blogspot.se)

Min idrottsbakgrund
: Jag har nog testat på med mesta inom idrotten (fotboll, handboll, innebandy, tennis, badmintone, simning m.m.) och aldrig fastnat för någon förutom badmintonen då. Fast den slutade jag när det var dags att börja spela match, jag hatar nämligen att tävla lika mycket som jag avskyr att förlora.

I mina öron när jag tränar
: Allt från gamla 90-tals hits till dagens dunk, så länge man kan sjunga med så..

I min träningsväska
: Gymkort, skor, vattenflaska, liten handduk (att torka svetten med) och iphonen. Om jag duschar där har jag även stor handduk, ombyte, hygienartikar och eventuellt något mellanmål.

Favoritmuskel
: Hjärtat!

Mål med träningen
: Just nu att tappa några kilon och åter igen kunna springa milen.

Favoritövning
: Plankan helt klart!

Favoritmat
: Tacos!

Mina inspirationskällor
: Tidningar och bloggar

Favoritkonditionsträning
: Löpning eftersom det går att variera så mycket

Favoritidrott
: Badmintone

Mitt bästa kosttips
: Välj lite och kvalité före mycket och kvantité 

Favoritlivsmedel
: Äpple

En fredagkväll unnar jag mig gärna: Choklad!!


Hälsa för mig
: Att ha en bra balans i livet

Därför tränar jag
: För bättre självförtroende och för att det är så himla kul!

Min favoritfrukost
: En riktigt bra hotellfrukost med mycket frukt och nybakat bröd, Mmmm...

Detta skulle jag vilja utöva
: Stavhopp, bergsklättring och flygskärm

Så sover jag: minst 7 timmar varje natt ensam i min underbara säng!

Detta klarar jag mig inte utan
: Kärlek, äpplen, min cykel och min iphone

Glöm inte att..
 Behandla dig själv såsom du vill bli behandlad av andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0